Job 12 van 31


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Agent


Functie

Wat zijn je belangrijkste verantwoordelijkheden?

  • Het adviseren van de klanten over o.a. verhuur of verkoop van een gamma medisch-technische hulpmiddelen, de flow van afspraken en reservaties.
  • Het beantwoorden van vragen, bezorgdheden of klachten met betrekking tot de voorraden, leveringstermijnen, promoties, of de webshop.
  • Het regelmatig communiceren met de andere diensten om samen oplossingen te vinden in geval van klachten of leveringsproblemen.
  • Het beheren van de administratie op een nauwkeurige en efficiënte manier.
  • Het steeds leveren van een kwalitatieve dienstverlening op een effectieve wijze

Jouw profiel

Wie ben jij?

  • Je hebt een luisterend oor, een sterk ontwikkeld EQ en je bent zowel klantgericht als commercieel ingesteld.
  • Je bent administratief, organisatorisch en communicatief sterk.
  • Je staat klanten graag telefonisch te woord (80% telefonisch, 20% mails en administratie).
  • Je hebt een eerste ervaring in een klantendienst.
  • Voorkennis van medisch-technische hulpmiddelen is niet noodzakelijk, wel een goed leervermogen en de wil om je daarin te verdiepeni.
  • Je bent flexibel en je kan je goed aanpassen aan een snel veranderende omgeving.
  • Je bent niet bang om de klant de beste oplossing op maat te bieden in plaats van de goedkoopste standaardoplossing.
  • Je werkt vlot met verschillende computerprogramma's en MS Office.
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
    Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)

Aanbod

Wat zit er in voor jou?

  • Een voltijdse functie en een contract van onbepaalde duur en de keuze tussen een 38 of 40-urenweek
  • Een competitief salarispakket met extralegale voordelen zoals maatlijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering.
  • De mogelijkheid om tot 2 dagen per week vanuit thuis te werken na opleiding.

Interesse? Laat mij dan snel iets weten! Mailen mag je naar deborah.notermans@springprofessional.be . En onthou dat niemand perfect is! Voldoe je niet aan alle vereisten, maar heb je wel een grote dosis aan motivatie? Solliciteer dan toch! Wie weet word jij dan toch de nieuwe Customer Care Advisor.


Solliciteren

Déborah Notermans
+32 (0)2 801 16 75

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht